• Vanwege de drukte tijdens de feestdagen kunnen onze levertijden iets langer zijn. 

Een serviceafspraak maken

  1. 1
    Selecteer apparaat
  2. 2
    Omschrijf het probleem
  3. 3
    Kies een datum
  4. 4
    Aanmelden
  5. 5
    Samenvatting
  6. 6
    Bevestiging
NB: Als je een reparatie voor een vrijstaande koffiemachine of een stofzuiger wil inplannen, kun je je apparaat hier aanmelden.

Is je apparaat al geregistreerd? (Optioneel)

Als het apparaat al in je Miele account staat geregistreerd kun je eenvoudig vanuit het apparatenoverzicht een serviceafspraak voor jouw geregistreerde apparaat maken.
Aanmelden

Waar bevindt het apparaat zich?

* Verplichte velden

Welk apparaat komen we voor?

Als je je serienummer opgeeft, is de kans dat onze servicetechnicus het euvel in één keer kan verhelpen het grootst. Hij kan dan de juiste onderdelen bestellen voorafgaand aan het bezoek. Je kan ook het producttype gebruiken om door te gaan met het boeken van een servicebezoek. Zowel het serienummer als het producttype vind je op het typeplaatje in het apparaat.

Kleine producten worden niet ondersteund

Serienummer
Hotline
0123 / 456789012