Eerste hulp bij storingenScout app
Alle bij Scout app
- Hoe lang duurt een RemoteUpdate?
- Hoe vaak kan bij de weergave op het apparaat later worden gekozen?
- Hoe weet ik of er een RemoteUpdate beschikbaar is?
- Ik heb een apparaat gekocht dat geschikt is voor een RemoteUpdate. Wanneer en hoe krijg ik een RemoteUpdate?
- Kan de RemoteUpdate via de Miele app worden gestart?
- Kan de RemoteUpdate worden afgebroken?
- Kan de RemoteUpdate zonder netwerk/wifi-verbinding worden uitgevoerd?
- Kan het apparaat naar de laatste softwareversie vóór de RemoteUpdate worden gereset, als het na de update niet meer aan mijn verwachtingen voldoet?
- Kan ik het apparaat tijdens de RemoteUpdate gebruiken?
- Na het inschakelen van het apparaat wordt naar een RemoteUpdate gevraagd. Hoe kan RemoteUpdate worden gedeactiveerd?
- Waar vind ik informatie over wijzigingen als gevolg van de RemoteUpdate?
- Wat gebeurt er als er al een programma op het apparaat draait?
- Wat gebeurt er als tijdens het uitvoeren van de RemoteUpdate de stroom uitvalt of het apparaat wordt uitgeschakeld?
Boek een technicus
Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek24/7 ondersteuning
Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Neem contact met ons op