Eerste hulp bij storingenSysteemintegratie
Alle bij Systeemintegratie
- Aan welke vereisten moet ik voldoen voor het gebruik van de Miele 3rd-party API?
- Afstandsbediening (DARC) van de afzuigkap onder ZigBee (Con@ctivity 2.0)
- Afzuigkap schakelt laat in/Con@ctivity 3.0
- Apparaat verzendt gegevens ook al is het via WPS in een netwerk opgenomen
- Apparaten starten niet tegelijkertijd
- Communicatiemodule XKM 3100 W – Opnieuw starten en fabrieksinstellingen herstellen
- Communicatiemodule XKM 3100 W – betekenis van de led-status
- Communicatiemodule XKM 3100 W – functie van de toets Reset
- Con@ctivity werkt niet ondanks aanmelding
- Con@ctivity werkt niet ondanks verbinding met wifi
- Con@ctivity-verbinding werkt niet
- De magnetronfunctie kan invloed hebben op apparaten van derden
- Geen geluidssignaal bij SuperVision-apparaat
- Hoe krijg ik toegang tot de API?
- Hoe wordt de toegang tot mijn apparaten beschermd?
- Hoe zien de gebruiksvoorwaarden voor de Miele 3rd-party API eruit?
- Homebus-interface
- Ik heb al Miele apparaten en gebruik SuperVision met ZigBee. Kan ik een apparaat met WiFiConn@ct toevoegen?
- In welke talen is de informatie beschikbaar?
- Kan ik Miele apparaten in een wifi-mesh-netwerk integreren dat automatisch wisselt tussen 2,4 GHz en 5 GHz?
- Met wie dien ik contact op te nemen als ik vragen heb over de Miele 3rd-party API?
- Miele gateway reeds met gebruikersaccount verbonden
- Ondersteunde tekens van het wifi-wachtwoord in het thuisnetwerk
- Statisch IP-adres installeren
- SuperVision-weergave geeft niet alle apparaten weer
- SuperVision-weergave niet actief in stand-by
- Waar vind ik de documentatie van de API?
- Wat is Con@ctivity?
- Wat is de Miele 3rd-party API?
- Welke apparaten zijn beschikbaar op de Miele 3rd-party API?
- Welke mogelijkheden zijn er voor verbinding met het thuisnetwerk?
- Wifi wordt niet weergegeven
- Zijn alle informatie en functies die in de Miele app worden weergegeven, ook beschikbaar in de Miele 3rd-party API?
Boek een technicus
Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek24/7 ondersteuning
Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Neem contact met ons op